Pracovní místo ( Specialista/specialistka podpory klientů - pasivní linka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce Pardubice
Náplň práce
- telefonická komunkace s klienty - příchozí hovory, servisní linka
- poskytování informací ke smlluvám a platbám klientů
- poskytování informací ohledně produktů pojišťovny
- práce s klientskou databází
Další požadavky:
- dobrá znalost českého pravopisu
- jasný, srozumitelný a příjemný mluvený projev
- uživateská znalost MS Office (schopnost učit se nové programy)
- schopnost reagovat na potřeby klienta a nabídnout řešení
- odolnost proti stresu, trpělivost, pečlivost, komunikativnost
Nabízíme:
- samostatnou a zodpovědnou párci v přátelském kolektivu
- stabilitu a zázemí významné finanční skupiny Generali PPF Holding
- široké spektrum zaměstnanenckých výhod (5 týdnů dovolené, stravenky, školení, slevy na pojištění, sportovní a kulturní akce apod.)
- pracovní doba od pondělí do pátku
- důkladné zaškolení a možnost nadcále se vzdělávat
- možnost kariérního růstu a odborného rozvoje
První kontakt emailem.
Volné místo specialista/specialistka podpory klientů - pasivní linka pro lokalitu Pardubice.