Úředník/úřednice oddělení správních agend

  • Cheb

Pracovní místo ( Úředník/úřednice oddělení správních agend ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka/úřednice oddělení správních agend.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend
Platová třída: 8
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. června 2018 nebo podle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: úřední dny (Po 7:30-18:00 h, St 7:30-17:00 h), neúřední dny (Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů, v platném znění
- rámcová znalost vyhlášky č. 36/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou
a o ověřování pravosti podpisu
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe v agendě kontaktního místa veřejné správy
- praxe v agendě ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
- řidičské oprávnění skup. B.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku,

Vložit inzerát