Pracovní místo ( ASISTENT/KA OBCHODU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
A11 z:4/6/2018
Požadujeme:
- spolehlivou osobnost schopnou plnit úkoly samostatně a v zadaném termínu
- odpovědnost, pečlivost, důslednost, flexibilitu a schopnost pracovat v týmu
- ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- aktivní znalost NJ podmínkou (denní komunikace)
- uživatelskou znalost práce na PC
- dobrou znalost práce s MS Office, zejména Excel
- znalosti z oblasti zpracování zakázek
- praxe min. 1 rok na podobné pozici
Nabízíme:
- zázemí stabilní rakouské společnosti
- možnost seberealizace a profesního růstu
- vzdělávací kurzy
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- obědy zdarma / stravenky
- vánoční věrnostní 13. plat
- příspěvek na penzijní připojištění
- služební smartphone a soukromé volání zdarma.
Kontakt - e-mailem na prace@alignum.com, telefonicky, osobní kontakt možný po předchozí telefonické domluvě.
Uchazeč o zaměstnání souhlasí, aby jeho osobní data, která poskytne inzerentovi, byla interně použita inzerentem pro účely výběrového řízení na výše uvedenou pozici za předpokladu, že s nimi bude trvale nakládáno důvěrným způsobem, a to v souladu s platnými zákony o ochraně osobních údajů.
Volné místo asistent/ka obchodu pro lokalitu Staříč.