Pracovní místo ( OBCHODNÍ REFERENT/KA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání, velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Outlook, Word), předchozí praxe v administrativě nebo obchodu výhodou, znalost anglického jazyka na úrovni B2 podmínkou, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, příjemné vystupování, kladný vztah k práci s daty, loajalita, ochota být součástí týmu, ochota učit se nové věci
Náplň práce: komunikace s dodavateli i se zákazníky, příprava nabídek a obchodních smluv, zodpovědnost za kompletní zpracování obchodních případů, aktivní spolupráce na obchodní činnosti divize (akvizice nových zákazníků), administrativní podpora divize, plánování zakázek
Nabízíme: pozice ve stabilní a silné společnosti, práce na hlavní pracovní poměr, pružná pracovní doba, dynamický zavedený tým profesionálů, zajímavé firemní benefity, možnost kariérního a profesního růstu, propracovaný systém dalšího vzdělávání, motivační finanční ohodnocení, týden dovolené navíc, stravenky
Volné místo obchodní referent/ka pro lokalitu České Budějovice.