Pracovní místo ( KOORDINÁTOR A TLUMOČNÍK PL ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
20.4.2018/ Místo výkonu práce MIKULOV. Kontaktovat zaměstnavatele telefonicky: 733 427 719 Lucie Schlehrová nebo e-mailem: schlehrova@tempo.cz
Nábor, péče, tlumočení, administrativa, realizace a zodpovědnost svěřené zakázky, tlumočení u klienta pro polské zaměstnance v období nástupů, komplexní nábor a péče o agenturní zaměstnance, organizace zdravotních prohlídek, hromadných nástupů, příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendy, řešení náhlé vzniklých (i zdánlivě krizových) situací, administrativa, cestování v rámci zakázek dle požadavků klienta, koordinátorská činnost (konzultační hodiny u klienta ve výrobě), komunikace a péče o agenturní zaměstnance i klienta. Požadujeme: min. SŠ vzdělání, znalost polského jazyka na komunikační úrovni, zvládnout překlad ČJ do PL, dynamičnost, schopnost rychle a pružně reagovat na nové požadavky, být odolný vůči stresu, výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost je pro nás důležitá, ochota odpolední směny v období nástupu - 1x měsíčně, asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních, pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost, časová a prostorová flexibilita, 1x týdně cestování v rámci zakázek do Brna, ŘP sk. B - aktivní řidič, znalost MS Office. Výhody: Pracovní příležitost i bez zkušeností v oblastí HR, nadstandartní fixní finanční ohodnocení 35 000 Kč - 40 500 KČ, firemní automobil i k soukromým účelům, notebook, telefon - zvýhodněný firemní paušál o pro soukromé účely, relokační příspěvek, firemní byt či dům.
Volné místo koordinátor a tlumočník pl pro lokalitu Praha.