Pracovní místo ( Referent/ka Odboru kanceláře tajemníka MěÚ Mohelnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní místo je vhodné i pro absolventy.
Požadavky pro výkon funkce
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, popř. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu; obor archivnictví a spisová služba nebo veřejná správa výhodou
- orientace v zákoně č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů včetně prováděcích vyhlášek; základní znalost NSESS, eIDAS a GDPR výhodou
- praxe s vedením elektronické spisové služby výhodou
- praxe s prováděním skartačního řízení výhodou
- administrativní a organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti
- umět nalézat nová řešení a postupy
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
- řidičský průkaz skupiny B
Základní vykonávané činnosti - druh práce
- komplexní zajištění agendy archivnictví a spisové služby včetně odborného dohledu nad vyřizováním dokumentů celého úřadu
- zástup na úseku občanských průkazů a cestovních dokladů.
Podnikové stravování, 25 dní dovolené, permanentky na pohybové aktivity, apod.
Podmínky pro přihlášení zde https://www.mohelnice.cz/volna-pracovni-mista/ds-4056/p1=98145
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 25.05.2018 osobně na podatelnu městského
úřadu – U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h) nebo poštou (rozhodující je podací razítko podatelny
úřadu) na adresu:
Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka
U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice
Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (2/2018).
Případné dotazy zodpov