Pracovní místo ( ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: vedení sekretariátu společnosti, podpora jednatelů a managementu, evidence smluv v elektronické i listinné podobě, organizace návštěv, služebních cest (rezervac a ubytování atp.), administrace agendy příjemce dotace z fondů EU, podpora zaměstnanců,
personalistika, agenda spojená s agenturními pracovníky, vyřizování korespondence, vedení pokladny, spolupráce s účtárnou, nákup kancelářských potřeb a potřed do výroby, komunikace s externími subjekty ( úřady,právníci,notáři,účetní auditoři, atd.)
Požadavky: min. SŠ vzdělání, praxe na stejné nebo podobné pozici výhodou, komunikativní znalost AJ nebo NJ, základní znalost účetnictví výhodou, velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office, reprezentativní a příjemné vystupování, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita, loajalita
Nabízíme: zázemí silné s stabilní společnosti, odpovídající mzdové ohodnocení, stravenky, nástup ihend
Volné místo asistentka vedení společnosti pro lokalitu Dynín.