Pracovní místo ( EKONOM/KA, PERSONALISTA SE ZNALOSTÍ ÚČETNICTVÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: Dohled nad správným vedením účetnictví společnosti. Kompletní příprava podkladů pro finanční účetní. Kontaktní osoba pro externí účetní firmu - řešení veškerých záležitostí v této oblasti (měsíční závěrky, roční uzávěrka, DPH, audity, aj.) Mzdová agenda (příprava podkladů pro mzdovou účetní, docházková agenda) Personální administrativa (nábor zaměstnanců, smluvní dokumentace) Správa pohledávek/závazků a komunikace se zákazníky/dodavateli. Práce s treasury systémem, internetbankingem (zadávání plateb, stahování výpisů atd.) Komunikace s bankami (úvěry, leasing, kontokorent, faktoring). Manažerské účetnictví: reporting vedení společnosti, finanční výkaznictví, KPI. Správa a tvorba interní dokumentace v oblasti financí (směrnice)
Požadavky: Min. SŠ vzdělání ekonomického směru. Znalost MS office na pokročilé úrovni (Excel - znalost běžných funkcí, kontingečních tabulek, funkce SVyhledat, atd.). Znalost Aj alespoň na mírně pokročilé urovni, znalost Šj výhodou. Proaktivní přístup k práci, pečlivost a spolehlivost
Nutná alespoň základní orientace v účetnictví. Min 1 rok praxe na obdobné pozici (podobná náplň práce). Schopnost systematické práce s analytickým myšlením
Nabízíme: vzdělání profesní a jazykové, 13.plat, 1 týden dovolené navíc, osobitý přístup, prostor pro seberealizaci, HPP na dobu neurčitou, práci v mladém a pohodovém kolektivu, nástup ihned/dohodou;
Volné místo ekonom/ka, personalista se znalostí účetnictví pro lokalitu Lysá nad Labem.