Pracovní místo ( Pracovník/ce personálního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme:
• ÚSO s maturitou
• praxe v HR podmínkou
• pokročilá znalost MS Office - Excel, Word, PowerPoint
• spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
• příjemné komunikativní vystupování
• znalost zákoníku práce a související pracovněprávní legislativy
• znalost práce s PC
• základní znalost AJ
• řidičský průkaz sk. B
Pracovní náplň:
• nábor dělnických profesí (pohovory)
• agenda související se vznikem a změnami pracovněprávních vztahů
• komunikace s agenturami práce
• komunikace s jednotlivými útvary společnosti
• práce v docházkovém systému
• personální reporting
• správa systému stravování
• správa personálních složek a zajišťování a evidence lékařských prohlídek
• zpracování docházkových podkladů pro mzdy
• spolupráce na projektech HR
Nabízíme:
• úvazek 20 - 30 hod./týden
• odpovídající mzdové ohodnocení včetně souvisejících benefitů
• možnost nástupu dle dohody
• pružná pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
Volné místo pracovník/ce personálního oddělení pro lokalitu Plzeň.