Pracovní místo ( Administrativní pracovník zákaznického oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď hledáme na pobočku v Hodoníně administrativní pracovníky zákaznického oddělení.
Nástup je možný ihned a OZP/OZZ není překážkou.
Co budete dělat:
• Přijímat objednávky na zboží od zákazníků.
• Zadávat objednávky do systému.
• Čeká vás každodenní telefonický a e-mailový kontakt se zákazníky.
• Potřebnou administrativu.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
• SMERO je stabilní a úspěšná společnost. Nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
• Plat dostanete vždy včas.
• Stravenky.
• MultiSport Benefit - permanentka do sportovišť.
• Zaměstnanecké slevy na zboží.
• Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Co čekáme:
• Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost.
• Ochotu učit se zbožíznalství.
• Komunikativnost se zaměřením na zákazníka.
• Tah na branku.
• Uživatelskou znalost práce Word, Excel.
Životopis zašlete na e-mail prokesova.l@smero.cz Lenka Prokešová
Volné místo administrativní pracovník zákaznického oddělení pro lokalitu Hodonín.