Pracovní místo ( Plánovač oddělení nákupu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň:
-Příprava příjmových dokumentů, plánování vykládek (kontejnerová a letecká přepava)
-Komunikace s celním agentem (předávání podkladů pro clení, kontrola celního procesu)
-Zpracování a aktualizace reportů (týdenní, měsíční)
-Kontrola a schvalování dodavatelských faktur
-Back-up v rámci oddělení (za Nákupčí-zpracování plánu, plánování zásilek a vystavení objednávek a Supervisora)
-Komunikace s dodavateli, zákazníkem a celním agentem
-Hodnocení dodavatelů
Požadujeme:
-SŠ/VŠ vzdělání
-Praxe na obdobné pozici výhodou
-Komunikativní znalost AJ podmínkou (denní e-mailová komunikace v AJ)
-Znalost práce na PC (především Excel; dále Word, Power Point….)
-Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
-Flexibilitu a komunikativnost
Nabízíme:
-perspektivní zaměstnání v mezinárodní, dynamické firmě
-mzdové ohodnocení odpovídající kvalifikaci a předchozí praxi
-náborový příspěvek 10 000 Kč
-příspěvek na stravování, zajištění dovozu obědů na pracoviště
-5 týdnů dovolené
-možnost využití zvýhodněného mobilního tarifu
-příspěvek dárcům krve
-bonus k pracovnímu jubileu
-příspěvek na sportovní aktivity při prezentaci firmy
-kontakt s moderní technikou a technologiemi
další firemní výhody
Volné místo plánovač oddělení nákupu pro lokalitu Pardubice.