Vedoucí zákaznického servisu

  • Stráž pod Ralskem

Pracovní místo ( Vedoucí zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme:
-VŠ/SŠ vzdělání technického zaměření (elektro, chemie, strojní)
-Zkušenosti na obdobné pozici podmínkou
-Aktivní znalost AJ slovem i písmem (denní využití)
-Znalost RJ velkou výhodou
-Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
-Znalost práce v ESO9 a CRM MS Dynamics výhodou
-Komunikativnost, samostatnost, organizační schopnosti
-Schopnost vést a motivovat tým spolupracovníků
-Silnou vůli prosadit se, vzdělávat se a uspět
-Schopnost nalézat technická a organizační řešení požadavků zákazníků (logické a analytické myšlení)
-Časovou flexibilitu, časté zahraniční služební cesty
Hlavní činnosti:
-Sestavení střednědobého plánu rozvoje servisních a poprodejních služeb
-Revize, případně vypracování nových interních procesů ve vazbě na schválený plán rozvoje
-Zajištění záručního a pozáručního servisu dodaných zařízení
-Spolupráce při přípravě smluv a nabídek na servisní činnost
-Komunikace se zákazníky o požadavcích/reklamacích
-Vedení týmu podřízených pracovníků
-Zajištění optimálního fungování servisního týmu a celého procesu Servis
-Spolupráce s ostatními odděleními divize
-Zpracování pravidelných reportů
Termín nástupu: možný ihned
Nabízený plat: 28 000 Kč - 35 000 Kč + další motivační složky po ZD
Nabízíme:
-Zázemí rychle se rozvíjející české společnosti s vlastními výrobky a unikátním know-how
-Zajímavou práci v perspektivním oboru s možností dalšího profesního rozvoje
-Příjemné moderní pracovní prostředí
-Příspěvek na firemní stravování, týden dovolené navíc, cafeterii Edenred, příspěvky na penzijní připojištění, telefon k soukromým účelům, odměny k pracovním a

Vložit inzerát