Pracovní místo ( Referent/ka pro administraci dotací oddělení financování sociálních služeb na od ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje, Jeremenkova č.p. 1191/40a, Olomouc.
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve.
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování úkolů vyplývajících z platné legislativy a vnitřních předpisů KÚOK v oblasti přípravy, vyhlášení, administrace, realizace a vyúčtování dotací poskytnutých z rozpočtu Olomouckého kraje v rámci Dotačního programu pro sociální oblast, zajišťování komunikace s žadateli o dotaci, zajišťování uveřejňování příslušných smluv v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy KÚOK.
Požadavky: vzdělání VOŠ, VŠ; obor ekonomika výhodou, znalosti oboru: zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o účetnictví, zákon o sociálních službách, zákon o krajích, zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou, praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou, jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office 2010), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analytického a koncepčního myšlení
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínká