Pracovní místo ( REFERENT/-KA ODBORU MAJETKU MĚSTA (evidence majetku - účetní) Městského úřadu Ja ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Město Jaroměř vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění výběrové řízení č. 8/2018 na obsazení pracovního místa referent odboru majetku města (evidence majetku - účetní).
Doba trvání pracovního poměru: plný pracovní úvazek, doba neurčitá s tříměsíční zkušební dobou
Platové zařazení: platová třída č. 9.
Pracovní náplň: vedení úplné evidence majetku ve správě města Jaroměře, včetně účetních odpisů v souladu s platnými právními předpisy. Zpracování a zabezpečení provedení inventarizace majetku města dle platných právních předpisů.
Požadavky - předpoklady dle ustanovení § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: státní občanství ČR, popř. občan cizí státní příslušnosti s trvalým pobytem v ČR; minimální věk 18 let; znalost jednacího jazyka; plnou svéprávnost (způsobilost právně jednat); bezúhonnost.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky: dobrá orientace v účetních a daňových zákonech; organizační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, komunikativnost - příjemné vystupování, vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrá znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B.
Zaměstnavatel dále uvítá: praxi v oblasti veřejné správy, popř. v oblasti účetnictví, evidence majetku a inventarizace; zkušenosti s vytvářením smluv v souvislosti s převody majetku dle občanského zák