Pracovní místo ( Asistent - personalista ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co bude náplní Vaší práce?
- koordinace a administrativní podpora v personální oblasti (vyhledávání a přijímání zaměstnanců, výstupy zaměstnanců, smlouvy, výměry, docházka, …)
- spolupráce na motivačním systému zaměstnanců
- zajištění občerstvení, OOPP a ostatních pracovních podmínek
- organizace a naplňování plánu vzdělávání
- plánování personálních nákladů
- spolupráce s externí firmou pro mzdové účetnictví
- je podřízen/a přímo manažerovi provozu
Jaké požadavky byste měli splňovat?
- SŠ vzdělání s maturitou
- dobré komunikační schopnosti
- minimálně 2-letá zkušenost s personalistikou
- znalost NJ nebo AJ výhodou (možnost dále se zdokonalovat)
- týmového duch
- pečlivost, spolehlivost a schopnost logického myšlení
- schopnost orientovat se v informačních systémech a vytvářet a pracovat s daty
- znalost práce v programech MS Office
Co Vám můžeme nabídnout?
- práci na dobu určitou (zástup za MD) s velmi pravděpodobnou možností pracovat dále ve firmě na jiné nebo stejné pozici
- moderní a útulné pracovní prostředí
- firemní kulturu založenou na respektu, pozitivním přístupu a partnerství
- týmového ducha
- pestrou činnost ve firmě, která se neustále vyvíjí, možnost učit se nové věci
- možnost nebýt jen personalistou
- práci v mezinárodním prostředí
- občerstvení na pracovišti
Volné místo asistent - personalista pro lokalitu Domažlice.