Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PODPORA SPISOVÉ SLUŽBY - PROGRAM HANDICAP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
požadavky: minimálně středoškolské vzdělání (doložit maturitním vysvědčením), znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel), komunikativnost, aktivní přístup, pečlivost, praxe v administrativě výhodou, určeno pro OZP/OZZ (doložit rozhodnutí o invaliditě nebo zdravotním omezení)
náplň práce: administrativní podpora spisové služby na podatelně, třídění, evidování a označování přijatých dokumentů, zpracování datových zpráv a jejich distribuce na jednotlivé útvary, převod dokumentů z listinné do elektronické podoby a naopak, vypravovat dokumenty a datové zprávy, práce s interními dokumenty (zejména spisová služba)
zkrácený úvazek 20 hod./týden formou DPČ na dobu 6ti měsíců, flexibilní pracovní doba
Volné místo administrativní podpora spisové služby - program handicap pro lokalitu České Budějovice.