Pracovní místo ( asistent/ka a koordinátor/ka PR ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup ihned
Profesní životopis a motivační dopis
zasílejte na email: management@cppt.cz
(do předmětu uveďte výběrové řízení)
Uzávěrka přihlášek 23. 3. 2018
Termín pohovoru výběrového řízení 3. 4. 2018
Termín jednodenní stáže 5. 4. 2018
K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Do dalšího kola výběrového řízení (jednodenní stáž) postupují vybraní kandidáti na základě ústního pohovoru. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit.
Požadujeme:
- středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- prezentační a organizační schopnosti
- dobré komunikační vlastnosti, reprezentativní vystupování
- schopnost samostatné práce i práce v týmu, spolehlivost a pečlivost
- ochotu učit se novým věcem, aktivní a pozitivní přístup ke svěřeným úkolům
- pokročilá znalost nástrojů PC (MS Office-Excel, Word, Power Point)
Výhodou:
- praxe v oboru administrativy min 1 rok nebo ukončený administrativní kurz
- znalost chodu NNO
- řidičský průkaz skupiny B
Pracovní náplň:
- vedení běžné kancelářské agendy (vyřizování korespondence, telefonátů, evidence pošty)
- příprava podkladů pro ředitele, projektovou manažerku a ekonomku
- komunikace s obchodními partnery a donátory
- hlášení zaměstnanců na Registr poskytovatelů sociálních služeb a na OSPOD
- administrativní podpora při organizaci konferencí a dalších PR akcí
- správa diáře ředitele, spolupráce s jednotlivými programy organizace
- koordinace vzdělávání zaměstnanců a povinného školení
- správa propagačních materiálů organizace
- správa webových a face