Zajišťování schůzek s klienty

  • Brno

Pracovní místo ( Zajišťování schůzek s klienty ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Jménem společnosti UPC Česká republika, s.r.o. hledáme na doplnění obchodního týmu šikovného kolegu/kolegyni, která bude domlouvat schůzky potenciálních firemních zákazníků UPC s obchodníky.

Práci je možné vykonávat v kanceláři v Praze nebo v Brně (na zkrácený úvazek) nebo po dohodě z domova formou brigády.

Podle možností a místa bydliště uchazeče je možné částečně pracovat i v terénu, kdy uchazeč tipuje v terénu vhodné firemní zákazníky k následnému kontaktování podle předem stanovených map pokrytí službami UPC. Pokud uchazeč nebude mít chuť či možnost hledat zákazníky v terénu, může pracovat pouze z kanceláře či z domova telefonicky.

Pozice je vhodná i pro ženy na mateřské dovolené, handikapované, slabozraké.

Součástí práce je administrativa, která vyžaduje dobrou práci na PC, znalosti základní práce v Excelu, dobrý psaný projev a výborné komunikační dovednosti po telefonu. Jazyková výbava není nutná žádná. Vyžadujeme samostatnost, bystrost, logické myšlení a základní společenský rozhled.

Práce je vhodná i pro cizince, kteří ale výborně ovládají mluvený český nebo slovenský jazyk.

V případě zájmu o pracovní pozici posílejte životopisy na email jitka.jancova@upc.cz. Osobní setkání je možné až na základě zaslaného životopisu po předchozí domluvě.
Volné místo zajišťování schůzek s klienty pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát