Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - ASISTENT/KA ŘEDITELKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní úvazek je zatím na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíce.
Požadujeme: čistý trestní rejstřík, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), základy personální agendy, základy účetnictví, aktivní řidič sk.B, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost;
Náplň práce je kompletní personalistika, komunikace s dodavateli, s centrálou v Praze, úkoly zadané nadřízeným, příprava smluv, vedení pokladny. Výhodou je: znalost ISO9001, základy celní problematiky;
Nabízíme: možnost růstu základního platu, po skončení zkušební doby, měsíční prémie, případné přesčasy hrazeny, obědy zajištěny a částečně hrazeny zaměstnavatelem, 20 dní dovolené;
Požadujeme zaslání životopisu e.mailem.
Volné místo administrativní pracovník/ce - asistent/ka ředitelky pro lokalitu Dvory.