Pracovní místo ( Zpracovatel pasportu městských budov (DPČ) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Nabídka práce – dohoda o pracovní činnosti
Hledáme zaměstnance pro externí spolupráci na dobu cca 6 měsíců, který bude vykonávat práci v rozsahu průměrně 20 hodin týdně, jako: zpracovatel pasportu městských budov (vhodné i pro pečlivého studenta VŠ)
Vzdělání a kompetence:
min. střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru, vynikající znalost zaměřování a projektování budov (ArchiCAD), dobré komunikační schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, Internet), samostatnost, odpovědnost, časová flexibilita.
Výhodou: praxe v projektování
Nabízíme:
volnost při provádění práce (budou dané dílčí a koncové termíny, uchazeč bude pracovat ve vlastním prostředí dle svých časových možností)
Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis, kontaktní spojení.
K přihlášce je nutno přiložit:
motivační dopis, strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se stavebních činností, příp. praxe v projektování, a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný termín zahájení spolupráce: 01.04.2018, příp. dle dohody
Vaše přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 19.03.2018 včetně na adr