Fakturant/ka, administrativní pracovník/ce

  • Zábřeh

Pracovní místo ( Fakturant/ka, administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Doba určitá, zástup za mateřskou dovolenou.
Požadavky:
Znalost práce na PC (Word, Excel, internetové vyhledávače)
Řidičské oprávnění skupiny B
Středoškolské vzdělání ekonomického nebo technického směru zakončené maturitou
Schopnost vyjadřovat se a komunikovat s lidmi.
Náplň práce:
Uzavírání zakázek, zpracování zakázek, kontrola podkladů pro fakturaci, fakturace, práce s docházkovým systémem, zpracování přijatých a vydaných účetních dokladů, práce se saldem odběratelů a dodavatelů, pokladna, archivace dokumentů, …atd.
Pracovní doba:
1 týden - pondělí až pátek - 6:00 až 14:30
2 týden - pondělí až pátek - 14:30 až 20:00, sobota 7:00 až 15:00, neděle 7:00 až 13:00.
Kontakt: e-mailem.
Volné místo fakturant/ka, administrativní pracovník/ce pro lokalitu Zábřeh.

Vložit inzerát