Pracovní místo ( Personalista/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hlavní náplň činnosti:
zajišťování personální agendy i v rámci projektu, činností spojených s uzavíráním a změnami pracovních smluv, DPČ a DPP, tvoření dodatků, vedení osobní evidence zaměstnanců, jejich osobních spisů a zabezpečování dalších činnosti s tím souvisejících, příprava veškerých mzdových podkladů pro firmu, která zajišťuje mzdové účetnictví, sledování pracovně právních předpisů a provádění poradenské činnosti v personální oblasti, práce s interními personálními databázemi (vkládání dat, provádění změn, zabezpečení agendy související s výkazy práce), příprava mzdových a personálních podkladů pro případné kontroly projektu, podíl na přípravě výběrových řízení nových zaměstnanců projektu, komplexní koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování zaměstnanců v pracovním poměru a komplexní koordinace personální správy.
Požadujeme:
min. SŠ, praxe v oblasti personální agendy min. 2 roky, obecná znalost legislativy z oblasti personální agendy, praxe v projektech ESF, vynikající komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, vysoké pracovní nasazení,znalost práce na PC
Nástup: IHNED
preferujeme státní správu - může být i vitální důchodkyně
Volné místo personalista/ka pro lokalitu Praha.