Pracovní místo ( Asistentka projekrového manažera ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hlavní náplň činnosti:
Administrativní podpora projektového manažera při koordinaci projektu.
Administrace projektové dokumentace v interních systémech a databázích.
Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance.
Zajišťování kancelářských potřeb.
Správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické dle pravidel spisové služby.
Spolupracuje s manažery při realizaci produktů, plní dílčí úkoly, kompletuje podklady, formálně upravuje všechny materiály projektu, připravuje činnosti aktivit a organizačně zajišťuje jednání realizačního týmu.Provádí všechny administrativně technické práce včetně pořizování záznamů z jednání.
Vyřizuje korespondenci podle obecných postupů a sestavování, koordinuje průběh denních plánů podle dispozic projektového manažera.
Archivace.Zajišťuje organizační a koordinační záležitostí s celostátní působností (spolupráce s krajskými pracovišti).
Strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 16. 5. 2018 do 12:00 hodin na e-mail pam@nidv.cz. Do předmětu zprávy uvádějte „asistent HPM IPs SYPO“.
Volné místo asistentka projekrového manažera pro lokalitu Praha.