ASISTENT/-KA OBCHODU

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ASISTENT/-KA OBCHODU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ASISTENT/-KA OBCHODU
- PP na dobu určitou 1 roku od 1. 3. 2018
- Náplň práce: podpora pro administrativní činnosti obchodního týmu, zadávání B2B objednávek do systému, zalistování a publikace produktů v systému NAV, tvorba textů k vybraným produktům, administrace produktových fotografií, e-mailová komunikace s koncovými zákazníky (odpovědi na zákaznické dotazy), práce s reporty
- Požadujeme: praxe na odborné pozici a orientace v e-commers sféře vítána, výborná znalost ČJ (gramatika), znalost systému NAV výhodou - není podmínkou, AJ na komunikativní úrovni výhodou, řidičský průkaz skupiny B - výhodou
- Nabízíme: dovolenou 5 týdnů, motivační finanční ohodnocení, profesní růst, příjemné pracovní prostředí
- V případě zájmu nás kontaktujte telefonicky (v čase od 8:00 do 16:00 hod.) nebo e-mailem. Kontaktní osoba: Mouchová Petra, e-mail: petra.mouchova@4home.cz, tel.: 725 559 578
Volné místo asistent/-ka obchodu pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát