Pracovní místo ( ASISTENTKA OBCHODU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Požadujeme: SŠ s maturitou, zkušenosti v oblasti prodeje a praxe v administrativně, znalost AJ na komunikativní úrovni, dobrá znalost programů MS Office, příjemné vystupování, výborné organizační a komunikační dovednosti, pečlivost, přesnost
Popis činnosti: zákaznický servis a poskytování poradenství, komunikace se zákazníky, příjem a zpracování objednávek, zadávání dat do systému, telefonická a emailová komunikace se zákazníky v AJ, administrativní činnost vázaná k objednávkám, reklamacím, fakturám atd. komunikace s logistikou a ostatními interními odděleními.
Zázemí úspěšné a rozvíjející se společnosti, práci na HPP, odpovídající finanční ohodnocení, dovolená navím, stravenky, další benefity
Kontaktujte telefonicky nebo e-mailem
Volné místo asistentka obchodu pro lokalitu České Budějovice.