ASISTENT/-KA ŘEDITELE

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ASISTENT/-KA ŘEDITELE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ASISTENT/-KA ŘEDITELE
- PP na dobu určitou, nástup v březnu 2018
- Náplň práce: zajišťuje veškerou administrativní agendu úseku ředitele, zajišťuje archivaci písemností úseku ředitele, připravuje a svolává porady ředitele, vyhotovuje zápisy. Sleduje plnění uložení úkolů, přejímá, rozděluje a eviduje došlou poštu. Přejímá a odesílá poštu určenou k odeslání, kontroluje její formální úplnost a náležitost poštovního styku, eviduje stížnosti, podněty, oznámení za úsek ředitele a zajišťuje jejich vyřízení, vede archiv a předává písemnosti ke skartaci
- Požadujeme: výborná znalost práce na PC podmínkou (Windows, MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet), znalost zákona č.499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě podmínkou, organizační schopnosti, časová flexibilita, komunikativnost, pečlivost, samostatnost, svědomitost, loajálnost, diskrétnost, aktivní přístup, řidičský průkaz sk. B
- Nabízíme: samostatnou různorodou práci a stabilní zázemí, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, stravenky, sick days, platovou třídu 9* (platový stupeň 1-12 dle započtené praxe) + osobní ohodnocení, příjemné pracovní podmínky
- V případě zájmu zasílejte životopisy na email: Vlčková Ludmila, tel.: 495 540 219, 725 929 139, e-mail: ludmila.vlckova@suskhk.cz

- Více informací naleznete na našich webových stránkách www.sskhk.cz
Volné místo asistent/-ka ředitele pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát