Pracovní místo ( Administrativní pracovník/pracovnice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Baví Vás administrativa a hledáte stálou práci?
Chtěli byste se také stát součástí našeho stabilního týmu?
Pak jste ten, koho hledáme.
Co od Vás očekáváme:
- spolehlivost
- zodpovědnost za vykonanou práci
- pečlivost
Pro tuto práci potřebujete:
- uživatelskou znalost MS Office
- min. SŠ vzdělání, praxe výhodou
- schopnost týmové práce
- pozitivní přístup k práci
- komunikativnost, časovou flexibilitu, odolnost vůči stresu,
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly
Náplň práce:
- každodenní komunikace se zákazníky a dodavateli
- fakturace a evidence objednávek v informačním systému
- práce na prodejně a vedení pokladny
- ostatní administrativní práce a příprava podkladů pro účetní
- spolupráce s ostatními členy v týmu
Výhody spolupráce:
- práce na HPP (pracovní doba 8.30 - 17.00)
- nástupní plat od 18.000,- hrubého + osobní ohodnocení a další firemní benefity
Oslovila Vás naše nabídka? Pak nám zašlete svůj motivační dopis a životopis/CV na email volnamista@vseprotisk.cz a pokud budete úspěšní, ozveme se Vám.
Volné místo administrativní pracovník/pracovnice pro lokalitu Písek.