Pracovní místo ( SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Co bude Vaší náplní práce:
• profesionální zajišťování průběhu jednotlivých zakázek
• příjem, zpracování a realizace objednávek stávajících či nových zákazníků
• zpracování poptávek a vypracování nabídek
• další činnosti související s vedením jednotlivých obchodních případů a vnitropodnikových projektů
Co bychom u Vás rádi viděli:
• minimálně středoškolské vzdělání
• zkušenost v oblasti nákupu a prodeje
• umění vést obchodní jednání
• schopnost převzít odpovědnost za zadané úkoly
• proaktivita a otevřenost vůči změnám a inovacím
• komunikativní, příjemné a vstřícné vystupování
• smysl pro týmovou spolupráci
• velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Power Point a zejména Excel)
• nutná znalost AJ nebo NJ slovem i písmem na komunikativní úrovni (mail, telefon)
• znalost obou jazyků výhodou
• znalost SAP výhodou
Nabízíme:
• zajímavou práci v přátelském prostředí prosperující nadnárodní společnosti
• 5 týdnů dovolené
• měsíční výkonovou prémii až 20%
• možnost dalšího rozvoje, příspěvek na stravování
• zvýhodněné volání pro zaměstnance
• motivační bankovní program pro zaměstnance
• firemní akce pro zaměstnance – Den Model, vánoční párty
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení
Volné místo specialista zákaznického servisu pro lokalitu Nymburk.