Pracovní místo ( Vedoucí zákaznické a prodejní podpory ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Základní požadavky na uchazeče: VŠ vzdělání , případně SŠ s dlouhodobou praxí v oboru. Výborná znalost AJ. Znalost práce na PC - pokročilý MS Excel. Řidičský průkaz skupiny B.
Praxe v oblasti prodejní a zákaznické podpory.
Zkušenosti s vedením lidí včetně řízení týmů na dálku, schopnost spolupráce s dalšími týmy ze zahraničních lokalit. Analytické a strategické myšlení. Výborné organizační a komunikační schopnosti. Charakteristika činnosti: Řízení a koordinace každodenních procesů oddělení prodejní a zákaznické podpory. Zodpovědnost za schopnost týmu reagovat na požadavky zákazníků včas a profesionálně. Zodpovědnost za budování a udržování důvěry a vztahů se zákazníky. Zajišťování komunikace potřeb a problémů zákazníků. Účast na měsíčních hodnotících zasedáních týmů prodejní a zákaznické podpory, seminářů a schůzek ohledně prodeje. Navrhování efektivnějších způsobů práce v oblasti prodejní a zákaznické podpory v rámci celé společnosti.
Volné místo vedoucí zákaznické a prodejní podpory pro lokalitu Jilemnice.