Referent/ka objednávkové kanceláře (třísměnný)

  • Valašské Meziříčí

Pracovní místo ( Referent/ka objednávkové kanceláře (třísměnný) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

REFERENT/KA OBJEDNÁVKOVÉ KANCELÁŘE
Nástup dle dohody. Doba určitá na půl roku od nástupu - poté prodloužení dle ZP.
POŽADUJEME: znalost práce s PC; pečlivost, odpovědnost, spolehlivost
NÁPLŇ PRÁCE: příjem objednávek zákazníků, úprava, rušení; tvorba nových dopravních nákladů, přiřazení objednávky k danému nákladu; mimořádný tisk objednávek dle požadavku expedice; kontrola, třídění, zakládání, archivace dokumentace; poskytování informací zákazníkovi o způsobu a úplnosti vykrytí objednávky a trasy; kontrola objednávek v daných nákladech; vydávání a evidence vratkových bloků a jejich zpětná kontrola.
NABÍZÍME: jistota stabilního zaměstnání na HPP ve společnosti s dlouholetou tradicí; zázemí prosperující společnosti; odpovídající finanční ohodnocení; pracoviště vybavené špičkovou technikou; nadstandardní zaměstnanecké benefity - 25 dnů dovolené, roční odměna, příspěvky na životní a penzijní připojištění, závodní stravování, vnitropodniková telefonní síť, lázeňské pobyty, očkování proti chřipce, odměny za odpracované roky a životní jubilea, zaměstnanecké balíčky, bezúročné půjčky atd..
PRVNÍ KONTAKT: životopis zašlete e-mailem: prace@krasno.cz
ov. 27.2.
Volné místo referent/ka objednávkové kanceláře (třísměnný) pro lokalitu Valašské Meziříčí.

Vložit inzerát