Samostatná účetní / administrativa

  • Brno

Pracovní místo ( Samostatná účetní / administrativa ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem
Účetní:
Kompletní vedení účetnictví několika menších firem:
- zpracování a vedení daňové evidence (DPPO, daňové přiznání, silniční daň, daňové přiznání k daním z příjmů, daň z nemovitostí)
- fakturace (kontrola a zpracování přijatých faktur a plateb, vystavování faktur, vedení pokladny, zpracování bankovních výpisů, párování plateb, evidence pohledávek)
- DPH a účetní závěrky
- příprava podkladů pro pravidelné inventury účtů a pro roční závěrku
- kontrola správnosti náležitostí účetních dokladů
- vedení mzdové agendy (výkazy, zpracování mezd včetně ročního zúčtování)
- komunikace s úřady státní správy (OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ, statistický úřad, ÚP)
- roční vyúčtování energií podnájemníků
- evidence majetku
- archivace dokladů
- práce s tabulkami - reporting směrem do společnosti
- hledání inovativních řešení vedoucích k rychlému průběhu chodu společností
Administrativa:
- roční vyúčtování energií podnájemníků
- přepisy energií
- práce s firemním cloudem - výpomoc pro obchodní a technický tým dle zadání
- dotahování drobných administrativních prací, odbřemenění ostatních pracovníků
Shrnutí toho, co očekáváme:
- praxe na pozici účetní nejlépe 3 roky
- znalost podvojného účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd
- znalost účetní a daňové legislativy
- sestavování účetních závěrek a příprava dokladů pro audit
- základy personalistiky
- znalost Pohody výhodou
- práce s Excelem a dalšími programy MS Office
- znalost angličtiny textem i hovorově
- dobrá komunikace - nebát se telefonovat, a to i v angličtině
- preciznost až punt

Vložit inzerát