Pracovní místo ( KOORDINÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉ PODPORY OSTRAVA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis včetně fotografie na email: kariera@elinkx.cz
Do předmětu emailu uveďte název pozice, o kterou se zajímáte.
Náplň práce:
• příjem a zpracování požadavků s využitím aplikace HelpDesk
• zajišťování komunikace se zákazníky – písemnou formou, telefonicky
• poskytování zákaznické podpory – konzultační a poradenské činnosti uživatelům vybraných produktů (ekonomický informační systém)
• vyřizování požadavků vlastními silami nebo delegování práce v případě náročnějších změn na programátory, kodéry nebo jiné specialisty
• kontrola stavu požadavků
Od kandidáta očekáváme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• praxi v práci poskytování podpory uživatelům - zkušenosti z HelpDesku vítány
• odborné znalosti – středně pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
• analytické schopnosti a schopnost samostatného řešení problémů
• dobré komunikační schopnosti
• vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
Nabízíme:
• zajímavou práci s možností seberealizace
• možnost dalšího profesního vzdělávání a osobního rozvoje
• program adaptačního zapracování
• motivující finanční ohodnocení
• zázemí stabilní firmy, výborný kolektiv s pohodovými lidmi
• zaměstnanecké benefity
• termín nástupu: ihned nebo dohodou
Volné místo koordinátor/ka zákaznické podpory ostrava pro lokalitu Ostrava.