Pracovní místo ( Pracovník/ce zákaznické podpory ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Profil zaměstnance:
- minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou
- prezentační a komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování
- odpovědnost, samostatnost, loajalita
- znalost v oblasti obchodu energií výhodou
- znalost zákona 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách výhodou
- vysoká úroveň sebeřízení - proaktivní komunikace
- dobrá znalost práce na PC (MS Office - Excel, Word,PowerPoint)
- ŘP skup. B, aktivní řidič
Pracovní náplň:
- Práce se softwarem pro správu energetického managementu www.energybroker.cz
- Zákaznická podpora systému EnergyBroker, obsluha chatu, telefonická komunikace s uživateli
- Administrativní podpora, spolupráce při realizaci veřejných zakázek, implementace ISO 50001
- Podpora jednatele společnosti a nadřízeného pracovníka
- Komunikace se stávajícími zákazníky
- Komunikace s potenciálními zákazníky
- Marketingová a propagační činnost firmy
- Asistentská činnost
Po uplynutí doby určité možnost prodloužení pracovního poměru.
Kontakt: e-mailem.
Volné místo pracovník/ce zákaznické podpory pro lokalitu Mohelnice.