Pracovní místo ( Sekretář/ka - Asistent/ka do daňového oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Pobřežní č.p. 648/1a, Karlín, 186 00 Praha 86
PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adresa: tmachackova@kpmg.cz (Macháčková Tereza Ing., tel.: +420 222 123 175)
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:
Profil ideálního kandidáta:
SŠ/VŠ
komunikativní znalost anglického jazyka
pokročilá znalost práce na PC (Outlook, MS Office)
profesionální vystupování, znalost obchodní korespondence
velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
flexibilita
zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
Pracovní náplň:
administrativní podpora partnerům a manažerům
příprava reportů, podkladů pro jednání, prezentací
organizace a koordinace interních a externích meetingů
zajištění obchodních cest, rezervace letenek a ubytování a následné vyúčtování
vyřizování telefonních hovorů, obchodní korespondence, práce s klientskou databází
další administrativní a sekretářské úkony dle požadavků nadřízeného
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
uvolněná firemní atmosféra, kterou je naše firma pověstná
práci v mezinárodním prostředí renomované společnosti
pracoviště v centru Prahy
možnost systematického vzdělávání
životní a úrazové pojištění
firemní i týmové společenské akce
další benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně dle vlastního výběru
Volné místo sekretář/ka - asistent/ka do daňového oddělení pro lokalitu Praha.