Vedoucí úředník/ce odboru kanceláře úřadu

  • Kroměříž

Pracovní místo ( Vedoucí úředník/ce odboru kanceláře úřadu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

pracoviště Městského úřadu Kroměříž
- Komplexní zajišťování činnosti odboru, koordinace a komplexní zajištění plnění úkolů orgánů samosprávy, zpracovávání analýz efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládání návrhů opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření, tvorba koncepce v oboru samosprávy
- Platová třída: 11 (dle nař. vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), Pracovní poměr: doba neurčitá, nástup dohodou

- Požadavky pro vznik pracovního poměru - ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu, praxe ve veřejné správě min. 5 let, zkušenosti s vedením kolektivu min. 3 roky, všeobecný přehled, manažerské dovednosti, dobré komunikativní a prezentační schopnosti, výborné řídící a organizační schopnosti, schopnost samostatného rozhodování, znalost a zkušenost s problematikou strategického plánování a tvorbou koncepcí, znalost a zkušenost s moderními metodami řízení, zkušenosti se správou rozpočtu a hospodařením ÚSC, znalost zákonů: č. 128/200 Sb., o obcích (obecní zřízení),
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a dalších souvisejících obecně závazných právních předpisů, dobrá znalost práce na PC, pokročilá znalost systému GINIS: moduly UCR, KDF, SML, EPK, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,

Předpoklady uvedené v § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozd. předpisů
- Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí

Vložit inzerát