Pracovní místo ( SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ LINKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce: komunikace pouze s firemní klientelou, péče o zákazníky a doplňkový prodej; žádné plány; provozní administrativa, prodej služeb společnosti prostřednictvím moderního call centra; práce se zadáváním dat do PC; komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Požadavky: profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem; dobré komunikační dovednosti; chuť pracovat v týmu; zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost; znalost práce s počítačem (základní orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu)
Nabízíme: zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti; zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí; min. 1 měsíc profesionálního školení, při kterém se vám bude věnovat naše trenérka a garanti; možnost vysokého výdělku - nabízíme vám provize v neomezené výši bez předem stanovených plánů; možnost kariérního růstu; pravidelné lekce angličtiny, pro operátory AJ linky (není podmínka pro přijetí);
zvýhodněné volání (i pro rodinné příslušníky), stravenky, O2 Active, zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internet, společné aktivity, podpora sportů, aj.
Volné místo specialista zákaznické linky pro lokalitu České Budějovice.