Pracovní místo ( VEDOUCÍ RECEPCE / FRONT OFFICE MANAGER ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
11.1.2018/ Nový a exkluzivní Hotel Volarik **** přijme do svého kolektivu zaměstnance na pozici Front Office Manager, který bude schopen odpovídat za chod recepce, za řádná plnění pracovních postupů, předepsaných standardů, výsledků práce u sebe a všech kolegů na recepci. Front Office Manager je součástí ředitelské služby (MOD).
Požadujeme
- zkušenost ze zaměstnání na stejné, anebo podobné pozici v hotelu
- zkušenost s vedením týmu a zpracování souvisejících administrativních úkonů
- schopnost efektivní delegace práce s rozpoznáním priorit a motivací týmu k co nejlepším pracovním výsledkům
- zodpovědnost, spolehlivost, pracovitost, časovou flexibilitu
- dovednost a zkušenosti v řešení event. stížnosti klientů, příjemné a nekonfliktní vystupování
- rychlé a správné rozhodování se v omezeném čase
- odolnost vůči stresu, um rychlého zorientování se v nových, anebo zefektivňovaných procesech, včetně vysvětlení dalším členům týmu
- alespoň středoškolské vzdělání
- kvalitní úroveň anglického a českého jazyka slovem i písmem podmínkou, další jazyk výhodou
- uživatelská znalost MS Office a jakéhokoliv ubytovacího software
Nabízíme
- odpovídající ohodnocení a zajímavé finanční benefity
- zaměstnání v příjemném kolektivu
- pracovní poměr na HPP
- 4 týdny dovolené, firemní stravování za zvýhodněnou cenu, zvýhodněné zaměstnanecké ubytování a další zaměstnanecké benefity
KONTAKT: Beáta Bakalárová, tel.: +420 608 400 035 nebo e-mail: kariera@hotelvolarik.cz
Volné místo vedoucí recepce / front office manager pro lokalitu Mikulov.