Pracovní místo ( KOORDINÁTOR/KA JAZYKOVÝCH SLUŽEB - Front Office - Praha ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
* Náplní Vaší práce bude komplexní zajištění služeb v oblasti překladů. Zodpovídat budete za péči o klienta od přijetí poptávek/přípravy nabídek a kalkulací/ zajištění překladatele až po fakturaci zakázek.
* Každý den budete komunikovat s klienty a přitom organizovat práci svou i našich dodavatelů tak, aby náš klient obdržel službu včas a v požadované kvalitě.
* Po zaškolení budete mít na starosti samostatné řešení jednotlivých obchodních případů v oblasti překladů.
Očekáváme:
* Předpokládáme, že se budete těšit, že se přiučíte novým věcem v oblasti překladů a tlumočení – žádný učený z nebe nespadl, a proto Vás zaučíme a během zaučování ochotně pomůžeme.
* Co určitě potřebujeme, je Vaše dokončené SŠ/ VŠ vzdělání, pokročilá znalost práce s MS Office, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita a obchodní duch. Práci zvládnete s angličtinou na úrovni minimálně B1, čím vyšší tím lépe.
Nabízíme:
* Motivující finanční ohodnocení, stravenky, možnost využití firemních benefitů v podobě jazykových skupinových kurzů nebo individuálních jazykových hodin.
* Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
* Střídání směn po domluvě s kolegy v rámci otevírací doby provozovny (8:00 - 18:00).
* Nástup ihned.
Volné místo koordinátor/ka jazykových služeb - front office - praha pro lokalitu Praha.