ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚDRŽBY

  • Liberec

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ÚDRŽBY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Popis pozice: management náhradních dílů (komunikace s dodavateli, nákup, skladové hospodářství), plánování a koordinace preventivních prohlídek, odpovědnost za administrativu na úseku údržby, sledování a zlepšování dodavatelského procesu, reporting.
Požadavky na uchazeče:
- SOU/SŠ vzdělání
- znalost systému a práce v SAPu podmínkou
- ŘP sk. B podmínkou
- uživatelská znalost MS Office
- všeobecné technické povědomí výhodou
- samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
Nabízíme:
- nástup ihned
- zajímavé platové ohodnocení dle praxe a zkušeností
- stravenky 80,- Kč/den
- možnost čerpání benefitů v rámci sociálního fondu
- pružná pracovní doba
Životopisy prosím zasílejte na adresu: pavla.mikezova@matador-czech.cz
Volné místo administrativní podpora údržby pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát