Pracovní místo ( Osobní asistent/ka jednatele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
místo výkonu práce : Krnov, Čsl. armády 27a
Co bude Vaší náplní práce?
Zajišťování podpůrných aktivit jednatele
Příprava podkladů pro jednání, příprava statistik, prezentací apod.
Asistenční servis při jednáních
Zápis z porad a valných hromad
Administrativní agenda
Torba smluvních písemností
Samostatné vyřizování organizačních úkolů dle dispozic jednatele
Řešení dalších operativních úkolů
Co od Vás očekáváme?
VŠ ekonomického směru
Řidičský průkaz sk. B
Znalost anglického jazyka podmínkou
Práci s PC na výborné úrovni
Praxi na obdobné pozici min. 2 roky
Orientaci v účetních dokumentech (výsledovka, rozvaha)
Zkušenosti s nastavováním procesů a jejich kontroling
Analytické myšlení
Vysokou míru samostatnosti a spolehlivosti
Umění řešit problémy, plánovat a organizovat činnosti
Flexibilitu, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu
Schopnost spolupráce, výborné komunikační dovednosti
Příjemné vystupování
Co Vám za to nabízíme?
Platové podmínky 25.000 - 40.000,- Kč
Na co se můžete těšit?
Perspektivní pozici ve stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející se společnosti
Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail personalni@znackymorava.cz
Z : 8.1.2019 A : 19.7.2018 A : 14.8.2018
Volné místo osobní asistent/ka jednatele pro lokalitu Krnov.