Pracovní místo ( Pracovník/ce administrativy a obchodního odd., asistent/ka ředitele ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme výrobní firma se zaměřením na zahraniční trhy a do našeho kolektivu hledáme spolupracovníka/ci do administrativy a obchodního oddělení.
Náplň práce: komunikace s klienty i dodavateli, evidence a vyhodnocování zakázek, administrativa, fakturace.
Požadujeme: vzdělání min. SŠ, dobrá znalost AJ (mluvený i psaný projev), příp. také NJ, RJ.
Dobré organizační schopnosti, komunikativnost, pečlivost, flexibilita, příjemné vystupování. Základní orientaci v ekonomických otázkách. ŘP B.
Nabízíme: stálou a zajímavou práci v příjemném kolektivu a zajímavém oboru, s možností profesního růstu.
Písemné nabídky s profesním životopisem zasílejte prosím do 15.1.2018 na adresu: prace@mt-tapes.eu. Nástup možný kdykoli po domluvě.
Volné místo pracovník/ce administrativy a obchodního odd., asistent/ka ředitele pro lokalitu Petrov nad Desnou.