Recepční a asistentka personálního oddělení

  • Velemyšleves

Pracovní místo ( Recepční a asistentka personálního oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

místo výkonu práce: Triangle Žatec
Co vás čeká:
•Agenda spojená s návštěvami ve firmě
•Administrativa spojená s vydáváním ID karet, klíčů a osobních ochranných pomůcek
•Agenda spojená s nástupem zaměstnanců
•Evidence návštěv
•Vyřizování příchozích telefonických hovorů (včetně telefonátů ze zahraničí)
•Rezervace hotelů, taxi, letenek a s tím spojená administrativa
•Evidence a zpracování příchozí a odchozí pošty
•Zajištění občerstvení pro návštěvy

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
•Praxi na pozici Recepční nebo zkušenost s administrativou v oblasti HR
•Komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou (časté návštěvy ze zahraničí a mezinárodní pracovní kolektiv)
•Znalost německého nebo španělského jazyka výhodou
•Práce na PC (MS Office podmínkou, zkušenost s personálním a docházkovým systémem výhodou)
•Pozitivní přístup
•Samostatnost
•Řidičský průkaz skupiny B

Co Vám můžeme nabídnout:
•Zajímavé platové ohodnocení
•Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy)
•20 dní dovolené a až 5 dní osobního volna navíc
•Flexibilní pracovní dobu
•Dotované stravné
•Další firemní benefity po zkušební době
•Moderní pracovní prostředí (https://youtu.be/Awx9Xl_aFg4)
•Firemní akce
kontakt: mmalcovska@cz.gestamp.com
Volné místo recepční a asistentka personálního oddělení pro lokalitu Velemyšleves.

Vložit inzerát