Pracovní místo ( VEDOUCÍ BACK- OFFICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
VEDOUCÍ BACK-OFFICE
- PP na dobu neurčitou, nástup možný od 1. 2. 2018
- Náplň práce: administrativa (zpracování smluv, práce s firemním systémem), personální agendy (organizace výběrových řízení, komunikace s uchazeči), správa klientů (servisní hovory), školení nových pracovníků, zajištění plynulého provozu pobočky (zajištění občerstvení, příjem a odesílání pošty)
- Požadujeme: ochotu rychle se učit novým věcem a aktivní přístup, výborné komunikační a organizační schopnosti, reprezentativní a vstřícné vystupování, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu a schopnost argumentace, schopnost samostatně pracovat a nést zodpovědnost, znalost práce na PC (MS Office, Outlook, internet)
- Nabízíme: zaškolení a osobní přístup, fixní mzdu +měsíční finanční bonusy, dovolení + dny osobního volna, příjemné a přátelské pracovní prostředí, možnost uplatňovat své zkušenosti a znalosti, víkendy a svátky volné
- V případě zájmu zašlete profesní životopis na e-mail: personalni.oddeleni@financni-institut.cz (do předmětu uveďte název pozice)
Volné místo vedoucí back- office pro lokalitu Hradec Králové.