Pracovní místo ( Customer Support Specialist ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
První kontakt uchazeče emailem.
Pracovník zákaznického servisu
Požadavky:
o Technická orientace
o Znalost softwarových aplikací, znalost produktů Ariba velkou výhodou
o Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu z nadnárodní společnosti (oblast IT) minimálně 1 rok
o Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
o Dobré interpersonální dovednosti
o Schopnost rychle řešit problémy
o Znalost práce v multikulturním prostředí
o Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
o min. bakalářské vzdělání technického směru
Jazyky
o Plynulá angličtina, plynulá znalost jiného jazyka výhodou
Zaměstnanecké výhody:
stravenky, sickdays, plně hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání.
Volné místo customer support specialist pro lokalitu Praha.