Pracovní místo ( asistent/ka vedoucího pobočky ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
kontakt emailem:hysman@grimax.cz
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníkem, provádění konzultací a prezentace produktů
- Tvorba cenových nabídek, příjem a výdej objednávek, fakturace
- Zařizování montáží, reklamací, přepravy zboží, naskladnění zboží
- Starost o naše pravidelné odběratele
- Podávání pravidelných reportů
- Monitorování situace na trhu
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou ÚSO, nejlépe obchodního nebo technického směru
- Aktivní osobnost s obchodním duchem a orientací na výsledky
- Znalosti z oblasti dveří, zárubní a interiérového vybavení - výhodou
- Pohotové jednání, komunikační a organizační dovednosti, spolehlivost, samostatnost a schopnost zvládat zátěžové situace
- Znalost práce na počítači (Office, internet, Outlook, ekonomický program POHODA - výhodou)
Nabízíme:
- Motivující platové ohodnocení - základní plat + provize ( neomezená výše )
- Služební telefon
- Počítač a zázemí nově vybavené prodejny
- Zázemí stabilní společnosti
- Odborné zaškolení
Volné místo asistent/ka vedoucího pobočky pro lokalitu Praha.