REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

  • Karviná

Pracovní místo ( REFERENT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplň práce:
•Zodpovědnost za přijímání a administraci zákaznických objednávek
•Komunikace se zákazníky ohledně jejich očekávání a požadavků včetně technických specifikací
•Zavedení nového objednaného produktu do systému Gates a přezkoumání podmínek nákupu zákazníků
•Nakládání s interní a externí korespondencí.
•Spolupráce zejména s obchodníky, plánovači výroby, oddělením kvality a aplikačními inženýry
•Zodpovědnost za vystavení a schválení dobropisů a dluhopisů na účet zákazníka
•Řešení urgentních situací, zajištění schválení dopravy urgentních položek k zákazníkovi
•Práce s informačním systémem společnosti
•Měření spokojenosti zákazníka a spolupráce na kontinuálním zlepšování úrovně zákaznického servisu
•Pravidelný reporting výsledků přidělené agendy
•Příležitostné cestování (5%) k účasti na schůzkách, konferencích, návštěvách zákazníka

Jaké předpoklady musíte splňovat:
•Minimálně SŠ
•Praxe na obdobné pozici
•Dobrá znalost třetího jazyka výhodou (němčina, italština, ruština, turečtina nebo španělština)
•Velmi dobré komunikační schopnosti
•Samostatnost, flexibilita, preciznost, ochota nést zodpovědnost, týmový hráč
•Odolnost vůči stresu, asertivita, systémovost, analytické myšlení
Volné místo referent zákaznického servisu pro lokalitu Karviná.

Vložit inzerát