Administrativní pracovník

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Nabízíme práci na pozici administrativní pracovnice ve firmě se sídlem v centru Brna v přátelském kolektivu.

Náplň práce: agenda související se studentskou ubytovnou, zpracování administrativní agendy firmy, vyřizování korespondence, komunikace s úřady. Více informací bude poskytnuto na pohovoru.

Plný úvazek, na dobu určitou (zástup za mateřskou dovolenou). Nástupní plat 16.000,-- Kč. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou, znalost anglického jazyka mírně pokročilý, znalost kancelářského balíku MS Office (zejména WORD, EXCEL, OUTLOOK), spolehlivost, samostatnost a komunikativnost. Nabízíme příspěvek na stravné, 5 týdnů dovolené, vánoční prémie.

Nástup možný od 2. ledna 2018.
Životopisy zasílejte na bezdekova@psprofi.cz
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát