Pracovní místo ( ASISTENT/-KA VEDOUCÍHO ODBORU HLAVNÍHO ARCHITEKTA A ÚZENMÍHO PLÁNU MAGISTRÁTU MĚ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 26, Opava. Na obálku uveďte: Neotvírat, výběrové řízení.
Termín ukončení příjmu přihlášek: 3.1.2018
Požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost vedení evidence došlé a odeslané pošty, i elektronické výhodou
- stylistické dovednosti, dobrá znalost českého pravopisu a základních pravidel úřední - korespondence dle platných norem
- praxe v samosprávě nebo státní správě výhodou
- výborné organizační a komunikativní schopnosti
- časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, pečlivost, odolnost vůči stresu
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení, jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu, kontaktní telefonní číslo, datum a podpis uchazeče.
Požadované doklady:
Profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava, motivační dopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (v případě diplomu VŠ i dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce