Pracovní místo ( Asistent-asistentka oblastní kanceláře Prachatice ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní náplň:
- poskytování a zprostředkování informací podnikatelům
- spolupráce při organizování akcí a dalších aktivit oblastní kanceláře JHK
- poskytování služeb CZECH POINT
- vedení evidence členů
- zajištění administrativního chodu kanceláře
- podpora vedoucího pracovníka oblastní kanceláře
- dodržování pracovních standardů
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání ukončené maturitou - nejlépe ekonomického směru
- znalost práce na PC (WORD, EXCEL, OUTLOOK, POWER POINT)
- řidičský průkaz sk. B
Očekáváme:
- pečlivost, důslednost a spolehlivost
- komunikativnost
- všeobecný přehled
- flexibilita, samostatnost
- schopnost učit se novým věcem
- reprezentativní a loajální vystupování
- organizační práce s týmem
- iniciativnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu určitou od 1.1.2018 do 31.12.2020 se zkušební dobou 3 měsíce
- služební počítač a mobilní telefon
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- příjemný kolektiv
V případě zájmu zašlete životopis včetně motivačního dopisu k rukám:
Kateřina Třísková, na e-mail triskova@jhk.cz, nejpozději do 15.12.2017.
Volné místo asistent-asistentka oblastní kanceláře prachatice pro lokalitu Prachatice.