Pracovní místo ( Administrativní a provozní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Dolní náměstí č.p. 27/38, Olomouc.
Náplň práce:
- Příprava a evidence dohod o provedení práce a s tím spojená administrativa.
- Zpracování prvotních účetních dokladů pro účetní firmu
- Vedení archivu a archivace dokumentů
- Vedení pokladny a pokladní operace
- Vedení evidence plateb uživatelů
- Vyřizování záležitostí na úřadech
- Zajišťování oblasti BOZP
- Objednávky a nákup kancelářských potřeb, materiálu, evidence zásob
- V případě znalostí a zkušeností - zajištění správy PC a sítě
Požadujeme:
- 2 praxe v administrativě.
- Trestní a morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost.
- Středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru.
- Organizační schopnosti.
- Schopnost pracovat samostatně, efektivně využívat čas.
- Smysl pro týmovou
- Pokročilá znalost práce na PC (MS Office - především Excel a Word, internet).
- Zodpovědnost, svědomitost, pečlivost.
Výhodou bude, pokud budete umět
- Výhodou jsou základní dovednosti v oblasti správy sítě a řidičský průkaz skupiny B
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou, různorodou a smysluplnou práci v malém kolektivu
- pružnou pracovní dobu
- možnost dalšího vzdělávání
Strukturovaný životopis a motivační dopis zasílejte emailem na adresu: petruchova@spoluolomouc.cz POUZE do 15.12.2017. Do předmětu emailu uveďte: Výběrové řízení admin.
Volné místo administrativní a provozní pracovník/ce pro lokalitu Olomouc.